ترفند های کاربردی در شبکه های اجتماعی

ترفند های کاربردی در شبکه های اجتماعی

یکی از شبکه های اجتماعی موفق در زمینه ی کسب و کار که کابران را به خوبی با تمام راه های کسب درآمد آشنا می کند، لینکدین می باشد.

علاقه مندان برای آشنایی با این کسب و کارها می توانند در لینکدین، یک حساب کاربری برای خود تشکیل دهند و تمام چیزهای مورد علاقه  اعم از مهارت ها و محصولات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.

طبیعتا شبکه ی اجتماعی باعث بهتر دیده شدن محصولات و خدمات شده و نقش چشم گیری در پیشرفت آن ها بر عهده دارد.


 هدف از نگارش این مقاله، آشنایی هرچه بیشتر کاربران با روش های کاربردی افزایش بازدید است. اگر خواندن این مطلب برایتان مهیج و سودمند است، در ادامه با ما همراه باشید و خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید

۱)استفاده از یک Headline مناسب و قوی

 Headlineحساب کاربری، نقش موثری در افزایش بازدید دارد. این همان نکته ی مهمی است که اکثر کاربران بدون اهمیت از کنار آن عبور می کنند. در حالی که این متن، هنگام جست و جوی نام کاربری شما برای افراد دیگر نمایش داده می شود. 

Headlineحساب کاربری، یک متن چند کلمه ای است که در واقع مشتری های محصولات شما را افزایش خواهد داد.

شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که در این قسمت چه چیزی بنویسید. پاسخ به این سوال راحت است. شما در این بخش می توانید با استفاده از کلمات مفید، نگرش مثبتی را در  ذهن کاربران ایجاد کنید و در واقع بازدید محصول را بیشتر کنید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در زمینه ی طراحی وب سایت مشغولید، می توانید از متن هایی استفاده کنید که به صورت Web Developer  نوشته می شوند.

۲)  استفاده از توصیه نامه یا recommendation

کاربرانی که تمایل دارند تا در یک طرح یا پروژه با هم همکاری کنند، می توانند توصیه نامه ( recommendation ) ارائه دهند.

  توصیه نامه که در واقع از یک توضیح یا متن راجب  پروژه تشکیل شده است، نقش موثری در ایجاد اعتماد کاربران ایفا می کند.

تهیه ی توصیه نامه، برای افرادی که  با استفاده از لینکدین اقدام به طراحی وب سایت می کنند، ضروری است.

این توصیه نامه توسط شخص مورد نظر ارائه می شود و شامل نظرات آن شخص راجب فعالیت و روش های شما در انجام پروژه می باشد.

یکی از مزیت های توصیه نامه، جلب نظر و اعتماد در میان مشتریان محصولات شما می باشد.

۳)  استفاده از گروه های مرتبط به فیلد کاری

 جلب نظر مشتریان، از طریق گروه ها نیز امکان پذیر است. ایجاد گروه در لینکدین، یکی دیگر از  روش بسیار موثر است که به راحتی انجام می شود.

یکی دیگر از مزایای این روش، ایجاد ارتباط با افراد آگاه و متخصص در رابطه با کار شما می باشد که قاعدتا نقش موثری در پیشرفت فعالیت های شما خواهد داشت.

اگر گروه خاصی را مد نظر دارید، می توانید از طریق قسمت جست و جو  عبارت مد نظر خود را تایپ کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت Groups Only  ، آن را فعال نمایید.

یافتن گروه های مورد نظر شما از طریق جست و جو به راحتی امکان پذیر است. نقش این گروه ها، رونق کسب و کار کاربران می باشد.

۴)  استفاده از قابلیت های پروفایل کاربری

نوشتن مطالب مناسب و به عبارتی پست گذاشتن، بازدید پروفایل شما را بیشتر خواهد کرد و طبیعتا  کسب و کارتان به واسطه ی افزایش مشتری، رونق بیشتری پیدا می کند.

در قسمت پروفایل می توانید، مهارت های خود را بنویسید و نمونه کار ها و یک سری پست های آموزشی مربوط به حرفه ی تان را قرار دهید. در این صورت نتیجه ی مورد نظرتان حاصل و در کار خود موفق خواهید شد.

 

 ۵)  استفاده از کلمات کلیدی مناسب

کیبورد ( کلمات کلیدی) نیز، از عوامل موثر در گسترش مشتریان می باشد که این کار را از طریق افزایش بازدید انجام می دهد.

 شما می توانید با قرار دادن کلمه های کلیدی و مهم در متن هایتان ، تعداد کاربران جذب شده را هرروز بیشتر از روز های گذشته نمایید و به مرور زمان در کارتان پیشرفت کنید.

لازم به ذکر است که این کلمات کلیدی با توجه به زمینه ی فعالیت شما متفاوت خواهند بود.


 در این مقاله چند ترفند کاربردی سودمند را به شما معرفی کردیم. امید است که با استفاده از آن ها، هر روز شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه ی کسب و کار خود بوده و به درجات بالایی از موفقیت نایل شوید.

آموزش بستن کامنت های اینستاگرام  (Turn Off Commenting)

آموزش بستن کامنت های اینستاگرام (Turn Off Commenting)

بستن کامنت اینستاگرام یکی از امکانات امنیتی این برنامه ی مجازی برای حفظ حریم شخصی فرد است. مخاطبان این برنامه، گاهی ضروری می دانند که کامنت پست آن ها بسته باشد و هیچ گونه پاسخی به صورت متن و کلمه از دنبال کنندگان خود دریافت نکنند. اما برخی از این افراد نمی دانند که برای این کار باید چگونه عمل نمایند. از این رو، اکنون می خواهیم به توضیح نحوه ی بستن کامنت اینستاگرام بپردازیم:


در گام اول باید یک پست جدید را دانلود کنید که برای این کار باید گزینه ی بعلاوه را لمس و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

حال با لمس گزینه ی  Next می توانید روی عکس خود، ویرایش های مورد علاقه را اعمال نمایید. این ویرایش ها می توانند شامل فیلتر ها، اضافه کردن کپشن (Caption)، تگ (Tag) و لوکیشن (Location) باشند. 

اکنون باید گزینه ی Advanced Settings را انتخاب نمایید و سپس با لمس گزینه Turn Off Commenting، آن را فعال کنید. حال پست خود را ارسال نمایید.

با این کار مخاطبان شما هرگز نمی توانند برای پست اپلود شده، نظری را تایپ کرده و بفرستند؛ یعنی قسمت ثبت کامنت برای پست جدید غیر فعال خواهد شد و ایکون آن در زیر پست به نمایش در نخواهد امد. 




در مواردی، پست مورد نظر شما قبلا در اینستاگرام ارسال شده است و بعد از مدتی، می خواهید بخش کامنت آن را غیر فعال نمایید. باید بگوئیم که این کار امکان پذیر است و به راحتی می توان با لمس چند گزینه به هدف مورد نظر دست یافت، بدین ترتیب که : 

بعد از باز کردن پروفایل شخصی خود، پست مورد نظر را باز نمایید. بعد از باز شدن پست، شما در بالای عکس و گوشه سمت راست ان، آیکونی به شکل سه نقطه مشاهده خواهید کرد. آن را لمس کرده و گزینه ی Turn Off Commenting را انتخاب نمایید. با انجام این کار، به دنبال کنندگان خود اجازه ی تایپ کامنت را نمی دهید. 



12 ابزار رایگان برای شبکه‌های اجتماعی

12 ابزار رایگان برای شبکه‌های اجتماعی

قطعا هیچکس نمی‌تواند به صورت 24 ساعته در تمامی حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی‌ خود فعالیت کند برای همین امر ابزارهایی برای کنترل شبکه‌های اجتماعی درست شده‌اند که تمامی قابلیت‌های حساب کاربری را در یک داشبورد جمع کرده‌اند تا راحت‌تر حساب‌های کاربریتان را کنترل کنید اما مشکلی که دارند این است که نمی‌توانند به شما کمک کنند تا محتوا تولید کنید یا اینکه متوجه شوید چه زمانی مخاطبان شما در حال فعالیت هستند و یا چگونه بازدید کنندگان از صفحه شما بازدید کرده‌اند.


وبسایت Social Mention

این وبسایت شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، یوتوب و همچنین 80 شبکه اجتماعی دیگر را می‌تواند برایتان به نمایش و نظارت کند و همچنین می‌توانید شاهد ایمیل‌های هشدار دهنده از این وبسایت هم باشید. این وبسایت چهار نقطه قدرتمند دارد که شامل:

  • احتمال اینکه در مورد برند و نام تجاری شما در شبکه‌های اجتماعی چه مقدار بحث و تبلیغ شده است

  • احتمال تمایل افراد برای نام بردن از برند و نام تجاریتان

  • نسبت نظارت‌ها و نگرش‌های مثبت بر نظارت ها و نگرش‌های منفی

  • محاسبه اثر با تقسیم کردن تعدادی از نویسندگان منحصر به فرد که نام تجاری شما را به وسیله تعداد کلی که از آن نام برده می‌شود ارجاع می‌دهند.

وبسایت Addictomatic

این وبسایت برای نظارت اعتبار و اثر نام تجارتی کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار دارای زیر ساختی است که گوگل، بینگ، توییتر، وردپرس و یوتو برای پیدا کردن آخرین پست‌های وبلاگ و سایر مسائل بر اساس کلمات کلیدی مورد نیاز به جستوجو در آن می‌پردازند.

وبسایت SumAll

وبسایت SumAll برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده و این ابزار هم برای نظارت شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر است و هم برای ارتباط با خدماتی چون Google Analytic و Paypal هم می‌باشد که در مجموع شما به صورت رایگان می‌توانید با 42 خدمات مختلف ارتباط برقرار نمایید.

وبسایت Icerocket

ابزار Icerocket برای نظارت کلمات کلیدی بهره‌گیری می‌شود که در سال 2004 موتورهای جستوجو راه اندازی شدند، فقط وبلاگ نویسان برای نظارت و کنترل از آن استفاده می‌کنند. اما در چندین سال بعد کنترل شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر امکان پذیر ساخت. در واقع یکی از جالبترین خصوصیات Icerocket این است که تمام فعالیت‌ها را به صورت روزانه به شما نشان می‌دهد.

وبسایت IFTTT

به طور کلی وبسایت IFTTT یک خدمت است که به شما اجازه می‌دهد یک ارتباط قدرتمند با یک سری دستور ساده انجام بدهید. این ابزار به شما کمک می‌کند عکس‌ها را در فیسبوک برچسب بزنید و همچنین می‌توانید برایش یک پیام وضعیت ایجاد نمایید. گفتنی است که این وبسایت با 132 کانال شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهایی چون ebay، amazon در ارتباط است و توسط New York Times، Forbes، Wierd مورد تشویق قرار گرفته است.

وبسایت Google Analytic

یکی از ابزارهای بسیار محبوب این روزها Google Analytic می‌باشد که گزینه پیشنهادی است. در واقع با استفاده از این ابزار می‌توانید به پروفایل مشتریان یا بازدید کنندگان دسترسی داشته باشید تا متوجه شوید آن‌ها چگونه وبسایت شما را پیدا کرده‌اند. همچنین شما می‌توانید با Google Analytic برای ارزیابی منابع شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

وبسایت Facebook insights

اگر تا به حال در بازاریابی فیسبوک فعالیت می‌کردید با خبری که فیسبوک درباره بروزرسانی و تغییرات اعلام کرد خوشحال نشده باشید زیرا ممکن است درباره بازار رقابت نگران شوید که دیگر تبلیغات در فیسبوک ارزشمند هستند یا خیر، به طور کلی اگر در بازاریابی فیسبوک فعالیت می‌کنید بهتر است از Facebook insights استفاده کنید که یکی از ویژگی‌های مفید این ابزار متوجه شدن رفتار مشتریان است که به شما برنامه‌ای در قبال روزهایی که مشتریان شما در فیسبوک آنلاین هستند را می‌دهد.

وبسایت TweetDeck

وبسایت TweetDeck یکی از بهترین ابزارهایی است که برای توییتر موجود می‌باشد که به شما در برنامه ریزی توییت، جستوجوهای سفارشی و همچنین اطلاع رسانی از آخرین اتفاقات کمک خواهد کرد.

وبسایت Rapportive

ابزار Rapportive یکی از جالبترین ابزارهای شبکه‌های اجتماعی است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا پروفایل‌های اجتماعی را در Gmail خودتان مشاهده کنید و همچنین آخرین پست‌های توییتر و فیسبوک در دسترستان قرار می‌دهد. این ابزار به شما در افزایش شبکه اجتماعیتان بسیار کمک خواهد کرد و به شما مسیر روز را نشان خواهد داد.

وبسایت Swayy

گاهی اوقات بهتر است از موضوعاتی که به وبسایت شما ارتباطی ندارند استفاده کنید تا متوجه شوید بعضی از کاربران از این موضوعات هم خوششان می‌آیند. اگر از دسته افرادی هستید که وقت کافی برای بررسی وضعیت وبسایتتان ندارید، وبسایت Swayy مناسب شما می‌باشد. این ابزار به شما در اشتراک گذاری ویدئو، متن پیشنهاداتی برایتان ارسال می‌کند و این ابزار به شما در هشتگ‌هایی که برای اشتراک گذاری باید استفاده کنید راهنمایی می‌کند و همچنین به شما راهنمایی می‌کند که کاربران از چه پست‌ها و متنی از شما تا به حال راضی بوده‌اند.

وبسایت Qzzr

اگر به دنبال راه حلی ساده و تولید محتوای قابل اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی می‌گردید تا ترافیک وبسایتتان افزایش یابد باید از ابزار Qzzr استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا آزمون‌های مختلفی برای پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید. شما می‌توانید یک آزمون Buzzfeed که به شما نمره واقعی می‌دهد ایجاد نمایید.

وبسایت Easel.ly

اینفوگرافیک افزایش ترافیک وبسایت بسیار مناسب است اما باید در نظر داشته باشید این ابزار پر هزینه است و امکان دارد بودجه شما برای این امر کافی نباشد که ما اصلا این امر را به شما توصیه نمی‌کنیم زیرا ابزارهای رایگان قدرتمندی برای این کار وجود دارند. وبسایت Easel.ly از سال 2012 راه اندازی شد و باعث ایجاد اینفوگرافیک‌های رایگان شد. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که شما یک تمپلیت رایگان انتخاب کنید و سپس دادههای خود را به آن اضافه کنید و به همین خاطر جای تعجبی نیست که وبلاگ نویسان یا طراحان به این ابزار علاقه‌مند باشند.

5 مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام

5 مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای اینستاگرام

درست است که برنامه اینستاگرام امکاناتی برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربرانش قرار می دهد اما این امکانات در حد انتظار کاربر کامل نیستند به همین دلیل می توان از برنامه هایی استفاده کرد که این امکان را فراهم می کنند که عکس های خود را به شکلی که می خواهید ویرایش کنید و مستقیما در ایسنتاگرام به اشتراک بگذارید. در این مطلب چند مورد از بهترین برنامه ها برای این کار را به شما معرفی می کنیم.

ویرایشگر عکس اینستاگرام چیست؟

برنامه های زیادی برای ویرایش تصویر وجود دارد. تفاوت اصلی بین تمام این برنامه ها با برنامه هایی که مشخصا مربوط به اینستاگرام هستند این است که اگر از برنامه های مربوط به اینستاگرام استفاده کنید می توانید تصاویر را مستقیما به اشتراک بگذارید. البته برنامه های دیگری نیز هستند که این امکان را برای کاربر فراهم می کنند اما برنامه های مختص اینستاگرام فیلترهای بهتری دارند. با توجه به اینکه اینستاگرام به خودی خود فیلترهای زیادی ندارد کاربران ترجیه می دهند از برنامه های خوبی که برای این کار ایجاد شده اند استفاده کنند.

1-برنامه snapseed

این برنامه بهترین انتخاب برای افرادی است که با موبایل عکاسی می کنند. Snapseed ابزارهای ویرایشی خوبی در اختیار کاربر گذاشته است و فیلترهای زیادی نیز دارد. پس از آنکه عکس را ویرایش کردید می توانید آن را ذخیره کنید و سپس در اینستاگرام بارگزاری کنید. این برنامه را می توانید از Android | iOS به رایگان دانلود کنید.

2-برنامه a color story

این برنامه مجموعه ای از ابزارهای ویرایشی و فیلترهای مناسب را در کنار هم فراهم کرده است و با اینکه مستقیما تحت اینستاگرام نیست اما یکی از بهترین برنامه هاست. شایان ذکراست برخی از امکانات این برنامه پولی هستند

با کمک این برنامه می توانید برای عکس خود کپشن بنویسید و مشخص کنید چه زمانی در اینستاگرام بارگزاری شود. می توانید این برنامه را مستقیما به صفحه اینستاگرام خود نیز متصل کنید. تمام این امکانات گواهی بر این هستند که این برنامه یکی از بهترین برنامه های ممکن است. این برنامه را می توانید از  Android | iOS دانلود کنید.


3-برنامه VSCO

این برنامه هم یک ویرایشگر حرفه ایست و هم پلتفرم خاص خود را دارد که می تواند جایگزینی برای اینستاگرام باشد. در این برنامه می توانید ابزارها و فیلترهای خاصی را استفاده کنید و علاوه بر آن می توانید یک روند خاص برای ویرایش عکس های خود تنظیم کنید. برخی از امکانات این برنامه پولی هستند.

برای استفاده ازاین برنامه باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ویرایش، می توانید عکس هایتان را در پلت فرم این برنامه و یا هر برنامه دیگری از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

دانلود این برنامه از Android | iOS رایگان است اما با پرداخت های درون برنامه ای همراه می باشد.


4-برنامه Adobe photoshop express

این برنامه فیلترها و ابزارهای زیادی از جمله کلاژ در اختیار کاربرانش می گذارد. در این برنامه نیز باید یک حساب کاربری درست کنید البته می توانید با حساب کاربری دیگری مانند گوگل، فیسبوک و یا ادوبی وارد برنامه شوید. بیشتر قابلیت های این برنامه رایگان هستند اما برخی نیز نیازمند پرداخت هزینه هستند.

این برنامه در مقایسه با سایر برنامه ها بیشترین امکانات رایگان را در اختیار کاربر قرار می دهد و ویژگی منحصر به فردش این است که می توانید کیفیت و اندازه تصویر نهایی را انتخاب کنید.

 برنامه را از  Android | iOS و به رایگان دریافت کنید.


5-برنامه pixlr

این برنامه دارای فیلترها و ابزار های ویرایشی بسیار و همچنین استیکر، قاب، ویرایش قلم مو، امکان کلاژ و امکان نوردهی است و می توان گفت مجموعه ای از بهترین و مهم ترین ابزارها را در کنار یکدیگر فراهم کرده است.

به کمک این برنامه می توانید تصویر خود را هموار سازی یا شارپ کنید و از تنظیمات خودکار نیز بهره ببرید.  می توانید از وبسایت این برنامه نیز استفاده کنید و تصویر نهایی خود را در اینستاگرام منتشر کنید.



قیمت خودکار های تبلیغاتی

قیمت خودکار های تبلیغاتی

انواع خودکار از نظر استفاده

خودکارهای تحریر

این دسته از خودکارها برای ادارات ، دانش آموزان و... کاربرد دارد.
جنس بدنه آنها پلاستیک شفاف یا اصطلاحا کریستال است و عمده خودکارهای این دسته شکل یکسانی دارند.
در این نوع خودکارها کیفیت حرف اول را میزند.
خودکارهای تحریر دارای جوهر هایی یا رنگ بندی بسیار متفاوت و زیادی هستند از رنگ های اصلی مثل قرمز ، ابی و سبز گرفته تا رنگ های فانتزی و متالیک.
خودکارهای تبلیغاتی

این دسته یعنی خودکارهای تبلیغاتی همانطور که از اسم آن ها نیز مشخص است مختص امر تبلیغات ساخته شده اند.
خودکارهای تبلیغاتی دارای بدنه هایی مات هستند. بدنه مات این امکان را می دهد که با چاپ لوگو ، نوشته خودکار را اختصاصی سازی و به مشتریان هدیه داد.
خودکار های تبلیغاتی به دلیل تبلغاتی بودن درای اشکال ، اندازه و رنگ بندی متفاوتی هستند ولی رنگ جوهر اغلب آن ها آبی و مشکی است.
خودکارهای تبلیغاتی حتی در بعضی از مدل ها جنس هایی خاص و متفاوت دارند مثلا خودکار های تبلیغاتی فلزی و یا خودکار های تبلغاتی جیر ، همچنین در این دسته خودکارهای گرد ، چهار گوش و حتی سه گوش هم وجود دارد.
در کل میتوان گفت خودکار های تبیغاتی داری متنوع ترین اشکال ، رنگ بندی و حتی قیمتی هستند.
خودکارهای مدیریتی

در این دسته اغلب با خودکارهای مارک اروپایی سر و کار داریم و فعلا کمتر پای چینی ها به این دسته از خودکارها باز شده است.
جنس اغلب خودکارهای مدیریتی فلزی است و به ندرت خودکار پلاستیکی در دسته میتوان پیدا کرد.
خودکارهای مدیریت را میتوان زیر مجموعه ای از خودکارهای تبلیغاتی دانست که اغلبا برای اهدا به اشخاص خاص استفاده میشود ، البته اشخاصی هم هستند که برای مصارف شخصی از این نوع خودکارها استفاده میکنند ولی تعداد آن ها کاملا قابل چشم پوشی است.
خودکارهای مدیریتی اغلبا داری جعبه های شیک و گران قیمتی هستند.
خودکارهای خاص
در دسته خودکارهای خاص همانطور که از اسمش پیداست مخصوص صنف و گروه خاصی است مثلا طراحی.
خودکارهای این دسته اغلبا داری قیمتی متوسط ور به بالا هستند و به دلیل ویژگی منحصر به فردی که دارند برای دیگر گروه های توجیه استفاده ندارند و جنس اغلب این خودکار پلاستیکی است.
انواع خودکار از نظر کارایی

خودکارهای معمولی

خودکارهای معمولی به تمامی خودکارهایی مورد استفاده هستند گفته میشوند و همه روزی چندین بار با آنها سر و کار داریم.
خودکارهای رومیزی
خودکارهای رومیزی خودکارهایی هستند که روی میز قرار میگیرند ، بدین صورت که به وسیله یک رابط به پایه روی میز متصل میشوند تا از جابه جایی و گم شدگی خودکار جلوگیری شود.
چاپ خودکارهای تبلیغاتی:

برای چاپ روی خودکارها معمولا از چاپ تامپو استفاده میشود.
چاپ تامپو معمولا تک رنگ استفاده میشود ولی میتوان تا چند رنگ هم چاپ کرد ولی یک شرط دارد و آن تفکیک شده بودن رنگ ها و شرط دوم توانایی چاپ خانه در انجام این عمل است.
چه جنسی از خودکار برای ما مناسب است؟

خودکارها از جنس های مختلفی تولید میشوند و ما در اینجا به بررسی انواع موجود در بازار پرداختیم . با توجه به نیازها و بودجه خود خودکار مناسب را انتخاب و خرید نمایید.
قیمت خودکارها

خودکار بسته به نوع جنس و ابعاد قیمتی از چند صدتومان تا چند صدهزار تومان را میتوانند داشته باشند.
ولی به طور کلی خودکارهای تبلیغاتی (خودکار پلاستیکی) پایین ترین قیمت را دار می باشند سپس خودکارهای تحریر داری قیمتی مناسبتر از سایر خودکارها هستند و در رده های بعدی به ترتیب خودکارهای خاص و مدیرتی قرار میگیرند.

منبع : خودکار تبلیغاتی

جدیدترین نسل گوشی های هوآوی

جدیدترین نسل گوشی های هوآوی

جدیدترین گوشی های هوآوی را بشناسید

برند هوآوی از برندهای شناخته شده در ایران است، که البته سهم بازار خوبی از بازار تلفن همراه در دنیا هم دارد. برند چینی هوآوی، موفق شده است از بازار تمام کشورهای دنیا سهم خوبی را تصاحب کند و شاید سهم بازارش از آمریکا یکی از ویژگیهای برتر این برند باشد. در این نوشته قصد داریم در مورد جدیدترین گوشی های هوآوی اطلاعات بیشتر در اختیار شما بگذاریم.

مجله تکنولوژی کالاسودا در یکی از جدیدترین مطالب خود در مورد جدیدترین گوشی های هوآوی در سال 2019 این چنین نوشته است :

شایعات بسیاری در مورد گوشی های تاشو در دنیای امروز وجود دارد و شرکت های مختلف مانند سامسونگ نیز تلاش هایی در زمینه تولید این گوشی ها داشته اند اما به نظر می رسد که تصمیم شرکت هوآوی برای تولید گوشی های تاشو قوی تر از شرکت های دیگر است.

مدیرعامل شرکت هواوی اعلام کرده است که تصمیم دارند با عرضه جدیدترین گوشی هوآوی 2019، آنها را جایگزین کامپیوتر کنند. به احتمال زیاد جدیدترین گوشی هوآوی 2019 دارای صفحه نمایش های تاشو و بزرگ خواهند بود تا این مشکل هم برای کاربران برطرف شود.

شایعاتی به گوشی می رسد که نشان می دهد این گوشی های تاشو دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی تاشو خواهند بود. یکی رقبای این گوشی های تاشو هوآوی قطعا سامسونگ خواهد بود و باید دید جدیدترین گوشی هوآوی 2019 می تواند گوی رقابت را به چنگ بیاورد یا خیر. ( می توانید با جستجوی The Newest HUAWEI Smart Phones 2019 اخبار بیشتری از جدیدترین گوشی های هوآوی در سال 2019 دریافت کنید)

مقایسه دوربین سامسونگ و هوآوی

ر سال های اخیر برند های مختلف تمرکز بسیاری روی ساخت گوشی های میان رده قرار داده اند و دیگر سامسونگ نیز در ساخت گوشی های میان رده قدرتمند است و این موضوع گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ در بخش میان رده را بسیار سخت می کند. به طور کلی در جواب گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ بهتر است از کاربران سوال کنیم چه نیازی از گوشی هوشمند خود دارد زیرا به طور کلی سوال گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ برای تمام کاربران یکسان نیست و گاهی یک کاربر علاقه به صفحه نمایش قدرتمند است و برخی کاربران به پردازنده نیاز دارند پس بهتر است در زمینه گوشی های میان رده سوال گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ را با مشخص کردن ویژگی های مورد نیاز پاسخ دهد. تا این بخش پاسخ سوال گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ در گوشی های میان رده کاملا بسته به نیاز های کاربران است. به عنوان مثال اگر کاربران به صفحه نمایش قدرتمند نیاز داشته باشند یا از بردگی صفحه نمایش راضی نباشند سامسونگ بهترین پاسخ گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ برای آن ها است، اما اگر فردی علاقه مند به پردازنده قدرتمند تر باشد میان رده های هوآوی می توانند خرید خوبی باشند.

اما در پایان لازم است که در مورد هوآوی خریدن یا نخریدن صحبت کنیم. این سوال که گوشی هوآوی بخریم یا سامسونگ از سوالات پرتکرار در بین اهالی تکنولوژی است. باز هم از مجله تکنولوژی کالاسودا در این مورد مطلب خوبی را برای شما انتخاب کردیم :