یکی از شبکه های اجتماعی موفق در زمینه ی کسب و کار که کابران را به خوبی با تمام راه های کسب درآمد آشنا می کند، لینکدین می باشد.
علاقه مندان برای آشنایی با این کسب و کارها می توانند در لینکدین، یک حساب کاربری برای خود تشکیل دهند و تمام چیزهای مورد علاقه اعم از مهارت ها و محصولات خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.
طبیعتا شبکه ی اجتماعی باعث بهتر دیده شدن محصولات و خدمات شده و نقش چشم گیری در پیشرفت آن ها بر عهده دارد.
هدف از نگارش این مقاله، آشنایی هرچه بیشتر کاربران با روش های کاربردی افزایش بازدید است. اگر خواندن این مطلب برایتان مهیج و سودمند است، در ادامه با ما همراه باشید و خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید
۱)استفاده از یک Headline مناسب و قوی
Headlineحساب کاربری، نقش موثری در افزایش بازدید دارد. این همان نکته ی مهمی است که اکثر کاربران بدون اهمیت از کنار آن عبور می کنند. در حالی که این متن، هنگام جست و جوی نام کاربری شما برای افراد دیگر نمایش داده می شود.
Headlineحساب کاربری، یک متن چند کلمه ای است که در واقع مشتری های محصولات شما را افزایش خواهد داد.
شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که در این قسمت چه چیزی بنویسید. پاسخ به این سوال راحت است. شما در این بخش می توانید با استفاده از کلمات مفید، نگرش مثبتی را در ذهن کاربران ایجاد کنید و در واقع بازدید محصول را بیشتر کنید.
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در زمینه ی طراحی وب سایت مشغولید، می توانید از متن هایی استفاده کنید که به صورت Web Developer نوشته می شوند.
۲) استفاده از توصیه نامه یا recommendation
کاربرانی که تمایل دارند تا در یک طرح یا پروژه با هم همکاری کنند، می توانند توصیه نامه ( recommendation ) ارائه دهند.
توصیه نامه که در واقع از یک توضیح یا متن راجب پروژه تشکیل شده است، نقش موثری در ایجاد اعتماد کاربران ایفا می کند.
تهیه ی توصیه نامه، برای افرادی که با استفاده از لینکدین اقدام به طراحی وب سایت می کنند، ضروری است.
این توصیه نامه توسط شخص مورد نظر ارائه می شود و شامل نظرات آن شخص راجب فعالیت و روش های شما در انجام پروژه می باشد.
یکی از مزیت های توصیه نامه، جلب نظر و اعتماد در میان مشتریان محصولات شما می باشد.
۳) استفاده از گروه های مرتبط به فیلد کاری
جلب نظر مشتریان، از طریق گروه ها نیز امکان پذیر است. ایجاد گروه در لینکدین، یکی دیگر از روش بسیار موثر است که به راحتی انجام می شود.
یکی دیگر از مزایای این روش، ایجاد ارتباط با افراد آگاه و متخصص در رابطه با کار شما می باشد که قاعدتا نقش موثری در پیشرفت فعالیت های شما خواهد داشت.
اگر گروه خاصی را مد نظر دارید، می توانید از طریق قسمت جست و جو عبارت مد نظر خود را تایپ کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت Groups Only ، آن را فعال نمایید.
یافتن گروه های مورد نظر شما از طریق جست و جو به راحتی امکان پذیر است. نقش این گروه ها، رونق کسب و کار کاربران می باشد.
۴) استفاده از قابلیت های پروفایل کاربری
نوشتن مطالب مناسب و به عبارتی پست گذاشتن، بازدید پروفایل شما را بیشتر خواهد کرد و طبیعتا کسب و کارتان به واسطه ی افزایش مشتری، رونق بیشتری پیدا می کند.
در قسمت پروفایل می توانید، مهارت های خود را بنویسید و نمونه کار ها و یک سری پست های آموزشی مربوط به حرفه ی تان را قرار دهید. در این صورت نتیجه ی مورد نظرتان حاصل و در کار خود موفق خواهید شد.
۵) استفاده از کلمات کلیدی مناسب
کیبورد ( کلمات کلیدی) نیز، از عوامل موثر در گسترش مشتریان می باشد که این کار را از طریق افزایش بازدید انجام می دهد.
شما می توانید با قرار دادن کلمه های کلیدی و مهم در متن هایتان ، تعداد کاربران جذب شده را هرروز بیشتر از روز های گذشته نمایید و به مرور زمان در کارتان پیشرفت کنید.
لازم به ذکر است که این کلمات کلیدی با توجه به زمینه ی فعالیت شما متفاوت خواهند بود.
در این مقاله چند ترفند کاربردی سودمند را به شما معرفی کردیم. امید است که با استفاده از آن ها، هر روز شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه ی کسب و کار خود بوده و به درجات بالایی از موفقیت نایل شوید.